8 Kasım 2014 Cumartesi

Selamlar özlemin ve sevginin kokusu..

 Selamlar özlemin ve sevginin kokusu..

       Hiç öperken sıkı sıkı kokusunu içinize çektiğiniz birini özlediğiniz oldu mu sizin? Özlerken bile kokusunu hissettiğiniz yada yanınızdan onun parfümünü kullanan biri geçerken kalbinizin yerinden çıkacağını hissettiğiniz oldu mu? Çok garip değil mi bazı şeyler.. Hayatınızın merkezi haline gelmesini istediğiniz bazı kokular uçup gitti mi hayatınızdan? Neyse geçelim soruları sevgiye hasrete tekrardan selam olsun. O kadar sevdim ki uçtu gitti, o kadar sevdim ki şuan yanımda değil. Olsun bana bu kadar tatlı acıları yaşattığı için bile halen seviyorum onu. Her şarkıda onu yaşıyorum zira bir insan böyle sıkı sıkına severken her şarkı anlamlı geliyor hemde anlamsız, içinizi kıpırdatması bile yetiyor. Ben onun yanımdayken farklı bir ben olurken ben, ben onsuz kendimle çelişen ben. Ben o kadar çaresiz bir adam ki ben deliler gibi sevdiği birine bile sahip çıkamayan da ben. En son ne zaman sarıldığımı hatırlamadığım insanı bir kucak dolusu kadar özlüyorum ki, o kadar çok seviyorum ki. Evrendeki bütün yıldızlar sönsün senin gözlerin parlasın, dünyadaki bütün güneşler sönsün senin gülüşün ısıtsın içimi .Selamlar olsun dünyalar güzelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder