16 Mayıs 2014 Cuma

Her sabah sigarayı bırakıyorum.




 Insanlar yalnız kalınca ne kadar güçlü derinde ne kadar çaresiz. Yalnızlık aslında o kadar güzel birşey ki sigaraya trip atıyorsunuz, uykuya ve rüyalar sıkı sıkı aşık oluyorsunuz. Aslında iki tane sevgiliniz oluyor biri sizin paranıza bakıyor diğeri ise sizi dinlendiriyor ama zamanınızı çalıyor. Biriyle ortamlara akıyorsunuz biriyle ise hep yalnız kalıyorsunuz ve sizin hayalgücünüze özel kalıyor. Ve onları kimseyle paylaşamıyorsunuz ve kıskanamadıkça çaresizleşiyorsunuz. Hayatında kimse yoksa gözlerini kapat ve düşün ben düşündükçe aklıma sigaranın cesaretiyle güçlü olduğum uykunun yalnızlığıylada çaresizliğim aklıma geliyor.Aklına bir sima bir yüz bir isim geliyorsa ona koş benim gibi paranoyaklaşma. Cesaretimi topladığım zaman bile sağ cebimde sigaram ve hafif uykum oluyor ve neden cesaretlendiğimi bilmiyorum. Hayatım çok boş kalbimde öyle, hadi eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder