8 Ağustos 2014 Cuma

Bazı Gecelere

Gecenin sessizlikle savaştığı saatlere hitaben..
  Nasıl derler, nasıl tarif edeyim bilmiyorum ama bazı geceler vardır ya hani o geceler gökyüzüne baktığınız zamanlar boğulursunuz bir şeyler eksiktir sanki, gece çok sessizdir yada ruhunuz bir kaç şişe bir şeyler istiyordur.. Ama her zaman olmaz sadece geceden sadakat beklediğiniz saatlerde ve az birazda şarkı dinlediyseniz hatta yanınızda kimse yoksa o saatte yalnızlığa koşarsınız, o saatte sokaktan geçen bir insanın ayak sesleriylevbile mutlu olursunuz takii oda sokağın sonuna kadar. Belki etrafınızda o saatler dost ararsınız oda yoktur. Neden boş konuşuyorum ki aslında sadece gecelere isyan ediyorum. Gökyüzüne bakıp gülüyorum meydan okurmuş gibi sanki. Sigaradan bir duman çekip gökyüzüne üflüyorum hatta bazen belki rengi değişir diye. Neyse sanırım yine boş konuştum bazısına göre de hoş. Umutlarınızı yitirmediyseniz hala gecenin en kahpe sessizliğini sizle yenecek bir dost aramaya başlayın. Benim yapamadığım bir kaç şey yapın mesela yataktan kalkıp aşık olun hala umutlarınız varsa, hayallerinizde gökyüzlerinizi siyah, soğuk veya sessiz yapmak yerine renkli yapın, sıcak yapın hatta fon müziğiniz de aşık olduğunuz kişinin gözlerine bakarken kulağınızda hafif yankılanan müzik olsun. Hayal kurun ki kuşlar bile kaybolmasın geceleri şarkılara eşlik etsin onlarda. Bunları size söylerken ben bile bir kaç tane hayal kurdum umutlarımı yitirmek üzere olan biri olarak. Gökyüzünün yem yeşil olduğunu düşündüm arkadan gelen süper bir fon müziği ve sadece benim duyabileceğim türden çok güzel kuş sesleri.. Hayallerinizi unutmayın, isyanınızın ateşi asla sönmesin, umudunuzu yitirmeyin ve en önemlisi Aşık olun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder